“Мій вибір очевидний - експорт!” Ми знову говоримо з паном Володимиром Храпком, учасником Програма інтенсивного експорту України

- Пане Володимир, вітаємо. Ми з Вами мали розмову два місяці тому. Тоді Ви казали що отримали перший контракт і плануєте продовження співпраці з Програмою інтенсивного експорту України. Розкажіть будь ласка що відбулося в Вашому експортному напрямку за ці два місяці?
Далі

Із села на Львівщині на найвибагливіші світові ринки!

Із села на Львівщині на найвибагливіші світові ринки!
Ми продовжуємо серію інтерв’ю із учасниками проекту Програма інтенсивного експорту України. Ми говоримо із підприємцем із села Бучали, що на Львівщині, паном Володимиром Храпком.
Далі

Ми продовжуємо серію інтерв’ю з успішними бізнесменами, що працюють зокрема на зовнішніх ринках. Ми говоримо з Андрієм Овчаренко

Пане Андрій, розкажіть про шлях, який пройшла Ваша компанія.

Не секрет, що діяльність у сфері маркетингових інтегрованих комунікацій на нашому нестабільному ринку, який постійно зазнає трансформації з боку законодавства, банківського регулятора і фіскальних органів - вимагає набагато більших зусиль, ніж в інших країнах. За 18 років роботи нам вдалося зберегти наш клієнтоорієнтований підхід, гнучко реагувати на зміни, що відбуваються, і створювати ефективні бізнес-моделі роботи, побудовані на загальній мотивації партнерів та ретельному дотриманні інтересів кожного з них. І справа не тільки в професійній етиці. Для нашої компанії позитивним індикатором діяльності завжди є якісно проведені рекламні кампанії, позитивні відгуки та рекомендації самих клієнтів. Ми залучили на ринок України ряд іноземних брендів, для яких першими організували їх планове просування в Україні, таких як: ТМ VEKA (Німеччина), Luminarc (Франція), LIBERTA GROUP (Чехія), Золота Корона (Росія), SANYO (Японія), SCARLETT (Англія), Сontact (Росія), Knight Frank (Швейцарія), Екосвіт, Чеські Аеролінії, HEBEI LANDBRIDGE (Китай) і ін. А також провели масу рекламних кампаній для відомих брендів таких як: Leroy Merlin (Франція), Panasonic, Yandex, AUDI, Turkish Airlines, Euralis Group Ukraine (Франція) ТМ ГАЗ, LADA та ін., Стабільне відношення до справи - як до планового процесу, спрямованого на конкретні проміжні і підсумкові результати - дозволяє зберігати нашій компанії прогресуючу динаміку розвитку, навіть в умовах економічного спаду. Іншими словами, кожен раз, поки український ринок не активний, після чергових потрясінь - ми відпрацьовуємо технології. І коли все стабілізується – ми їх застосовуємо.

Далі