Ми говоримо з Олександром Паньковецьким, директором компанії «Слоу Фудз», українського інноваційного виробника здорових солодощів.

Ми публікуємо чергове інтерв'ю з учасником Ukraine intensive exports Program.
Ми говоримо з Олександром Паньковецьким, директором компанії «Слоу Фудз», українського інноваційного виробника здорових солодощів.

- Пане Олександр, як ви вирішили зайнятися цією справою?

- "YARO" – це сімейний бізнес, заснований Юлією та Даніїлом Приваловими у 2016 році. Вони відразу запросили мене як керівника проекту.
Коли ми починали, ми готували програми смузі та пюре для м’якого очищення організму. За 3 роки ми збільшили кількість продуктів, які ми виготовляємо у 10 разів. До наших детокс програм ми додали програми харчування, десерти, солодощі без цукру та багато інших корисних страв. В YARO ми полюбляємо експериментувати. Ми перший бренд в Україні, який почав використовувати кероб для глазурування цукерок.
Ми дуже пишаємося нашими досягненнями. Раніше ми купували рецепти в закордонних клініках. Тепер наші кондитери самі створюють шедеври, які підкорюють світ. YARO – це не тільки про корисну та смачну їжу, це філософія, яка з’явилась завдяки досвіду оздоровлення наших засновників.
Найголовніше правило нашого бізнесу – бути екологічними та робити все з повагою до довкілля. В YARO працюють люди, які розділяють цінності бренда. В YARO ми обираємо найкращі інгредієнти й упаковку. В YARO ми турбуємося про добробут клієнтів і нашої планети.

- Коли і чому Ви вирішили розпочати співпрацю з Ukraine intensive exports Program?

- Ми познайомились на виставці в МВЦ в Києві. Для нас розвиток міжнародної торгівлі це один з пріоритетів розвитку. Однак в нас не було досвіду і ми би не хотіли набивати всі шишки самостійно, а хотіли знайти партнерів, хто допоможе пройти шлях до експорту швидше та ефективніше. І в цей момент ми познайомились з Ukraine intensive exports Program і були дуже раді почати співпрацю.

- Які результати вже досягнуто, над чим працюєте разом?

- Наразі ми почали співпрацю з магазином в зоні duty free в Аеропорту Бориспіль. Також ми заключили контракт з партнерами з Азербайджану і уже почали поставки. Дмитро Мирошников допомагав в ролі експерта при роботі з експортним контрактом завдяки чому ми змогли покращити умови поставок до азербайджанських партнерів.
Зараз Ukraine intensive exports Program веде перемовини за багатьма іншими клієнтами і ми віримо, що там буде результат.

- Що ви порадите українським підприємцям, які ще не експортують?

- Ми вважаємо, що робота на експортні ринки це безальтернативний варіант для українських виробників. З одного боку, це можливість отримувати валютну виручку та значно розширювати ринок збуту. З іншого боку, робота на міжнародний ринок значно розширює кругозір і стимулює активніше розвивати власний продукт, щоб бути конкурентноздатними.

 

 

Якщо ви помітили помилку, то виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter