Ми продовжуємо серію інтерв’ю з успішними бізнесменами, що працюють зокрема на зовнішніх ринках. Ми говоримо з Андрієм Овчаренко

Пане Андрій, розкажіть про шлях, який пройшла Ваша компанія.

Не секрет, що діяльність у сфері маркетингових інтегрованих комунікацій на нашому нестабільному ринку, який постійно зазнає трансформації з боку законодавства, банківського регулятора і фіскальних органів - вимагає набагато більших зусиль, ніж в інших країнах. За 18 років роботи нам вдалося зберегти наш клієнтоорієнтований підхід, гнучко реагувати на зміни, що відбуваються, і створювати ефективні бізнес-моделі роботи, побудовані на загальній мотивації партнерів та ретельному дотриманні інтересів кожного з них. І справа не тільки в професійній етиці. Для нашої компанії позитивним індикатором діяльності завжди є якісно проведені рекламні кампанії, позитивні відгуки та рекомендації самих клієнтів. Ми залучили на ринок України ряд іноземних брендів, для яких першими організували їх планове просування в Україні, таких як: ТМ VEKA (Німеччина), Luminarc (Франція), LIBERTA GROUP (Чехія), Золота Корона (Росія), SANYO (Японія), SCARLETT (Англія), Сontact (Росія), Knight Frank (Швейцарія), Екосвіт, Чеські Аеролінії, HEBEI LANDBRIDGE (Китай) і ін. А також провели масу рекламних кампаній для відомих брендів таких як: Leroy Merlin (Франція), Panasonic, Yandex, AUDI, Turkish Airlines, Euralis Group Ukraine (Франція) ТМ ГАЗ, LADA та ін., Стабільне відношення до справи - як до планового процесу, спрямованого на конкретні проміжні і підсумкові результати - дозволяє зберігати нашій компанії прогресуючу динаміку розвитку, навіть в умовах економічного спаду. Іншими словами, кожен раз, поки український ринок не активний, після чергових потрясінь - ми відпрацьовуємо технології. І коли все стабілізується – ми їх застосовуємо.

Як Ви оцінюєте експорт послуг Україною взагалі, та Вашого сегменту зокрема?

Загалом, судити про потенціал експорту українських послуг ми не беремося. Впевнені, тут є свої перспективи. Час покаже. Що стосується нашого сегменту, явно існує певний бар'єр, який заважає колегам налагодити співпрацю з Європейськими брендами і колегами. Складається він із таких складових, як вузькопрофільність, відсутність розуміння правильної комунікації, не розуміння алгоритму прийняття рішень нерезидентом, відсутність оперативності, не гнучкість в здійсненні координації і контролю, слабка звітність, нюанси документообігу та розрахунків у валюті, незнання іноземної мови. Тому, щоб пропонувати і здійснювати послуги в нашому сегменті, потрібно працювати не тільки з тих питань, які перераховані вище, але індивідуально кожному над собою.

Розкажіть про найбільші проекти, що вже втілені.

Гарне питання. Дякуємо. Але тут ми не будемо говорити про успішні РК, що ми провели. Адже основою будь-якої справи, є правильна її організація. На даному етапі, завдяки нашій багаторічній діяльності ми сформували навколо себе співробітників, партнерів, позаштатних професіоналів - найкращих фахівців в сфері маркетингових комунікацій. Наш спільний досвід роботи з ними по проведенню маси рекламних проектів, у багатьох випадках перевищує десятиліття. Саме це і є нашою цінністю і тим ресурсом, яким ми дорожимо. Саме це в будь-які часи - було фундаментом стабільності. Тому ми не відчуваємо найменшої невпевненості, коли пропонуємо західним експортерам свої послуги з виведення і просування в Україні.

Що спонукало Вас приєднатися до Програми інтенсивного експорту України?

Ми завжди шукали і самі створювали канали комунікації в роботі з потенційними клієнтами. Програма інтенсивного експорту України - ще один ефективний напрямок у вирішенні таких завдань і вже не тільки на рівні B2B, а й на більш високому рівні. Наші цілі збігаються. Під досвідченим керівництвом CEO Програми інтенсивного експорту України Мирошникова Дмитра, ми маємо масу нових можливостей презентувати нашу ефективну систему роботи для Європейського ринку. Наприклад, завдяки цій Програмі, наша компанія, з делегацією від України, взяла участь в Франко-Українському бізнес-форумі, який пройшов 28 жовтня 2016 року в Парижі в Міністерстві економіки і фінансів Франції. На ньому виступали наш Прем'єр-Міністр України Володимир Гройсман, Міністр економіки та фінансів Франції Мішель Сапен, представники Євросоюзу, інші міністри обох країн, а також були проведені профільні конференції і B2B зустрічі. До речі, до вищесказаного про інвестиційний інтерес до України: незважаючи на всім відому ситуацію, замість зареєстрованих на форум з французької сторони 150 компаній  - реально були присутні представники близько 250-ти компаній !!! З української сторони 25.

Які Ваші плани зараз?

Незважаючи на медіаінфляцію, зростання курсу валют і спад, динаміка рекламного ринку вже позитивна. Практика показує, що після кожного подібного періоду застою, при наявності мало-мальської стабільності, - індекс ділової активності в Україні різко зростає. Так було кілька разів і так, швидше за все, і буде. Ми будемо продовжувати стабільно і компетентно підходити до поставлених завдань, як в планах нашого розвитку з Європою, так і в просуванні наших клієнтів.

Який меседж Ви би направили закордонному бізнесу?

В Україні маса можливостей. Таких можливостей, які вже давно нездійсненні для експортерів в інших європейських країнах. Український ринок досить чутливий до інвестицій при правильному підході. Багато ніш у всіляких секторах, галузях товарів та послуг до сих пір не зайняті або зайняті досить посередньо. Цільова аудиторія України не так розбалувана, як європейська. І це 42 млн. Професійна інфраструктура обслуговування експортерів існує. Єдиним слабким місцем, яке «остуджує» всі починання - відсутність політичних гарантій. Є рішення, як діяти в даній ситуації. Від страхових експортних агентств до IT-рішень та ін. Український ринок вартий того, щоб докласти зусиль в цьому напрямку.

Що б Ви порадили українському бізнесу?

Рости професійно, не боятися, не зупинятися, не скупитися на вкладення в розвиток і комунікації. Наприклад, брати участь в таких програмах як Програма інтенсивного експорту України. Шукати нові ринки збуту.

"Ми на багато що не наважуємося не тому що воно важко; воно важко саме тому, що ми на нього не наважуємося". Сенека.

Дякуємо за інтерв’ю, бажаємо Вам втілення всіх Ваших задумів.
Якщо ви помітили помилку, то виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter