Програма інтенсивного експорту України. Редакція 1

Програма інтенсивного експорту України (далі по тексту "Програма"). Редакція № 1

1. Принципи.
1.0. Ця Програма не є догмою або остаточним документом - вона відкрита до постійного вдосконалення, доповнення, доопрацювання. Все, що стосується цього - направляйте розробникам на Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. . Перша редакція Програми була надіслана у відповідні органи влади, на підприємства та в ЗМІ, а також розміщена в мережі «Фейсбук»: https://www.facebook.com/Export.to....
1.1. Виробники товарів і послуг - творці валового продукту і основної маси робочих місць - є головним пріоритетом в економічній політиці держави, представляючи собою основу економіки України і добробуту громадян.
1.2. Експортери товарів і послуг - пріоритетні серед виробників, оскільки формують основну базу валютних надходжень і позитивну частину платіжного балансу, прямо впливаючи на курс національної валюти, стримуючи інфляцію, і стаючи головними драйверами ВВП.
1.3. Таким чином, питання експортерів реальних і потенційних - є найбільш пріоритетними в економічній політиці України, і не можуть бути відсунутими іншими питаннями, як-то соціальна сфера і т. ін.
1.4. Говорячи про пріоритети держави в цілому, слід зазначити ряд найголовніших: безпека, включаючи армію, спецслужби та МВС, економіка - вітчизняний виробник товарів і послуг, боротьба з корупцією, освіта і базова медична допомога. Все буде забезпечене тільки при високих результатах вітчизняних виробників - тому експортери потенційні і реальні - пріоритет держави Україна № 1!
1.5. Зараз Україна має унікальні умови для лавиноподібного зростання виробництва будь-яких товарів і послуг, що забезпечується такими складовими:
А) дуже низька заробітна плата в країні,
Б) доступність сировинних ресурсів за невисокими цінами,
В) варіативність податкового законодавства,
Г) набрання чинності ЗВТ з ЄС і відкритість більшості прогресивних ринків світу,
Д) уповільнення кризових процесів, зростання індексів України у всесвітніх рейтингових агентств, уникнення дефолту, реструктуризація зовнішніх позик, інтеграція в Україну перших знакових інвесторів - маркерів ринку, об'єктивний прогноз економічного зростання в 2016-му і надалі, тощо.
Розуміючи важливість історичного моменту, значимість даного питання і враховуючи реальний стан справ в Україні, автори, Партнери і всі хто приєднався до проекту "Програми інтенсивного експорту України", - визначили наступні програмні положення та вимоги Програми інтенсивного експорту України:
2. Програмні положення і вимоги Програми інтенсивного експорту України:
2.1. Посилення експансії українських виробників через активізацію присутності на зовнішніх ринках:
2.1.1. Створення реальних торговельних представництв України в структурі МЗС по всьому світу.
2.1.2. Активізація та розширення мережі почесних консулів України по всьому світу, з акцентом при виборі таких - на економічні питання.
2.1.3. Створення актуальної експозиційно-презентаційної діалогової платформи України для просування вітчизняних виробників на зовнішніх ринках, замість неефективної платформи "Барвиста Україна" і непрозорих бюджетів на участь в заходах за кордоном з сумнівною кінцевою ефективністю.
2.1.4. Ліквідація нераціонального тиску на експортерів через:
2.1.4.1. Надання автоматично – через мережу Інтернет – цільових ліцензій на вивід інвестиції у валюті в розмірі мінімального статутного фонду для створення торгової фірми в будь-якій країні світу. Це дозволить радикально посилити обсяг вітчизняних продажів, адже продавати з України, де нестабільність, війна - важче, ніж з країни покупця, таким чином, експортер включає ризикований, з погляду покупця, ланцюжок : «Україна - країна покупця» - в свою структуру, що робить продукт і привабливішим для покупця, і значно дорожчим в ціні. Така модель дозволить продавати на зовнішньому ринку будь-якій компанії-виробнику з України, у тому числі тій, яка не змогла цього досягти раніше.
2.1.4.2. Зміна розміру обов'язкового продажу валютної виручки до середнього рівня рентабельності по галузі для кожного типу експортера - розмір нехай встановлює МЕРТ. Це дозволить працювати в т. ч. виробникам, які повністю працюють на імпортній сировині та інвестиціях - виступають складальними і т. ін. – підприємствами, для поставки на зовнішні ринки за замовленням зовнішніх фірм, бо зараз робота таких підприємств майже неможлива.
2.1.4.3. Змінити терміни повернення валютної виручки до максимальних термінів, прийнятих для кожного сегмента ринку. Терміни нехай встановлює МЕРТ.
2.1.5. Активізація угод про вільні ринки авіа-перельотів і повна лібералізація цих ринків. Лібералізація інших ринків перевезень. Без цього експорт вести важче.
2.2. Усунення адміністративних бар'єрів і корупційних ризиків:
2.2.1. Оперативне, під контролем міжнародних авторитетних експертів, впровадження 100% безособової, автоматичної , вкрай ліберальної процедури оформлення експорту на митниці, прикордонній службі, у фіскальних органах і т. ін. Повне виключення із управління 100% керівників що були донедавна.
2.2.2. Активізація укладення угод про ЗВТ зі всіма не ворожими легальними країнами.
2.2.3. Введення безвізового режиму для громадян ВСІХ не ворожих легальних країн, які підпадають під всі ознаки реального представника бізнесу:
2.2.3.1. Наявність на банківському рахунку певної суми - припустимо не менше еквівалента 10 тис. Євро.
2.2.3.2. Наявність оригіналу клопотання його компанії про відрядження в Україну українською або англійською - мовами та клопотання від приймаючої української компанії.
2.2.3.3. Наявність документа від торгово-промислової або іншої галузевої палати країни походження, - про членство чи інші форми підтвердження спроможності компанії.
Таким чином повністю забезпечується перевірка на те, що людина є та, за кого видає себе. Оскільки в Україні є факти, коли в країну не пускають іноземних бізнесменів, у т. ч. великих, у т. ч. з Азії та Африки, яким цікаво купувати українські продукти або інвестувати в Україну. Це має місце зараз!
2.2.4. Впровадження громадського контролю витрат бюджетних коштів на просування України на зовнішніх ринках.
2.2.5. Перегляд неефективних ставок податків і зборів:
2.2.5.1. Знизити ціну ліцензії на оптову торгівлю винною продукцією власного виробництва з 500 тисяч гривень до 5 тис. грн., і теж саме для інших спиртних продуктів власного виробництва, - для виробників в рамках не вище середнього за розміром підприємства. Це надасть можливість створити по лінії від Запорізької області до Закарпаття (Херсонська, Миколаївська, Одеська області і т. ін.) - десятки тисяч легальних робочих місць і багато сотень суб'єктів господарювання. Така продукція може витісняти імпорт і експортуватися.
2.2.5.2. Впровадження фіксованої простої форми обліку та плати за такі види індивідуальної діяльності, як збір дикорослих ягід, грибів, трав, рослин, вилов риби індивідуальним легальним непромисловим способом, збір мінералів індивідуальним способом - з метою отримання доходу. Одночасно впровадження високих штрафів за відсутність права - наприклад, - патенту/дозволу. Разом це дасть збільшення надходжень до бюджету і надасть можливість великим компаніям закуповувати легально продукцію у таких індивідуальних суб'єктів. У свою чергу різноманітні продукти переробки таких продуктів - можуть створити великий потік експортно-орієнтованого ВВП. Це дозволить легалізувати зайнятість десятків тисяч людей в Карпатському регіоні і не тільки, і дасть зростання ВВП і доходів бюджету.
2.2.5.3. Внесення мораторію на продаж сировинної деревини високої якості - в Конституцію (статус лісів прирівняти до національного багатства), як не обмежену в часі міру, яка примушує локалізувати виробництво продукції в Україні. Адже зараз депутати, зокрема від коаліції – знищують Карпатські ліси, фактично не створюючи робочих місць та податкових надходжень!
2.2.5.4. Повна лібералізація вивезення відходів переробки деревини: тирси, пеллет, а також костри, соломи, тирси, торфу і т. ін.
2.2.5.5. Легалізація можливості промислового вирощування сировинної деревини, не включення її у мораторій на вивіз. Легко відстежується по сорту деревини.
2.2.5.6. Створення всесвітньої біржі бурштину (не треба соромитися). Створення Закону про видобуток бурштину, з дотриманням норм конкуренції, екології і т. ін. Введення окремого жорсткого покарання за порушення такого Закону. Ведення експорту бурштину тільки через створену біржу. Така міра легалізує працю тисяч людей і збільшить експорт України на мільярди доларів. Законом можна поступово вводити мотиватори для обробки бурштину в Україні, створення виробів з нього тут, підвищуючи додаткову вартість і створюючи нові роб. місця і господарюючі суб'єкти.
2.2.5.7. Введення нульової ставки податку на прибуток і ПДВ для видобутку торфу. Це ліквідує глобальні тління і пожежі торфу і створить тисячі робочих місць, торф витіснить частину імпортного палива, зокрема природного газу.
2.2.5.8. Введення нульової ставки податку на прибуток і ПДВ для ВСІХ виробництв з використанням новітніх наукових принципів виробництва - на строк 1 рік. Це створить поле для впровадження тисяч ідей, які зараз практично не можуть втілитися в Україні. Це дасть справжній імпульс науці, замість нинішнього її існування з малою користю.
2.2.6. Створення інституту громадської ради експортерів із регіональним і національним рівнем - відкритого для всіх членів, що дає голоси пропорційно валовому продукту компанії за минулий рік, абсолютно демократичного – без найменшого впливу на нього держави. Таку Раду наділити в перший рік правом дорадчого голосу, а після року роботи - правом вето на всі економічні акти в країні.
2.2.7. Створення інституту омбудсмена з експорту.
2.2.8. Створення державної програми щодо стимулювання розвитку експортно-орієнтованих виробництв, з включенням в неї всього державного апарату аж до кожної сільради - усюди повинен бути відповідальний з розвитку експортного виробництва, в т. ч. сумісник у випадку з малими держ. органами.
2.2.9. Прийняття закону про аутсорсинг і про діяльність фрі-лансерів. Так легалізувати сотні тисяч робочих місць і створити можливість іноземним замовникам масово замовляти послуги в Україні, збільшуючи таку зайнятість.
2.3. Створення мотиваторів:
2.3.1. Виявлення позицій імпорту, не покритих вітчизняною конкуренцією і створення пільгових умов для створення виробництв по цих позиціях в Україні. Відповідальність на МЕРТ.
2.3.2. Виявлення сегментів, де виробництво дає додаткову корисність, як на прикладі торфу - і також створення пільгових умов для бізнесу:
2.3.2.1. Розглянути до цього всі типи генерацій енергії та виробництва всіх екологічно нормальних видів палива - для нових виробництв - так ми закриємо з профіцитом енергетичний баланс України і створимо десятки тисяч раб. місць і мільярди ВВП.
2.3.3. Замість усіх існуючих - створення нового єдиного закону про створення і функціонування індустріальних, наукових, технічних парків з простими і чіткими пільгами, з критеріями:
2.3.3.1. Повинні виробляти продукцію або послуги, що не мають аналогів у світі раніше
або
2.3.3.2. Повинні виробляти продукцію або послуги, що не мають аналогів в Україні, та їх впровадження дасть економічний ефект у вигляді створення робочих місць на суму не нижче пільги - інакше частина пільги, що перевищує отриманий ефект, - повертається
або
2.3.3.3. Продукція або послуги розробляються в пріоритетних сферах - див. п. 2.3.2
або
2.3.3.4. Розробляють проекти глобальної, або загальнопланетарної, або загальнолюдської - значущості
3. Загальні дані.
Автором і СЕО Програми є компанія «Кратос» (Україна, Кривий Ріг), директор і засновник Мирошников Дмитро Вікторович.
На момент першої редакції, офіційний статус Партнера Програми мають суб'єкти України, Польщі, Чехії, Угорщини.
Подати пропозиції до Програми може кожен. Програма є інтелектуальним продуктом у власності автора. Проте використання БУДЬ-ЯКОГО її елемента дозволяється без будь-якої винагороди автору, але з обов’язковим посиланням на джерело.
Програма створена, як незалежна ні від якої політичної або олігархічної групи або персони - ініціатива щодо акумулювання ефективних рішень і пропозицій для розвитку експорту України та втілення їх у життя. Програма не буде передана ні в чию власність або корпоративний або політичний вплив.
Автори, Партнери програми - не вважають себе найвищими фахівцями в країні, проте виконують функції з системної підтримки експорту України, діючи не залежно від політичної кон'юнктури і персоналій.
Ми звертаємося до ВСІХ фахівців - давайте Ваші пропозиції та ідеї в Програму із стислим обґрунтуванням - і вони будуть враховані.
Автори і партнери використовують свої можливості і енергію на те щоб положення Програми втілювалися і вони будуть втілюватися!
Якщо ви помітили помилку, то виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter